CRM-oplossing voor MKB-bedrijven

Helpt bij het online zakendoen van klantdata
B2B2C geïntegreerde CRM voor MKB Bedrijven zoekt groeikapitaal. Neem contact op via Brookz
OMZET

Op aanvraag

EBITDA

Op aanvraag

AANTAL FTE

2-5

REGIO

Locatie anoniem

SECTOR

IT, online & e-commerce
Participatie

TYPE KLANTEN

B2B

PROFIELNUMMER

#30644

RECHTSVORM

B.V.

Beschrijving

Dit bedrijf levert de eerste betaalbare, geïntegreerde B2C CRM-oplossing die het (MKB) bedrijf kan helpen bij het online zakendoen van klantdata en deze data effectief in te zetten in slimme marketingcampagnes.

Bijzonderheden
B2C-merken kunnen producten online of offline verkopen en gebruikmaken van geïntegreerde loyaliteitsprogramma's om het klantenbehoud en herhalingsaankopen te vergroten.

Ecosysteem
Het ecosysteem is uitgerust met geïntegreerde berichtenkanalen, klantnetwerken en digitale diensten, zodat door gebruikers gegenereerde inhoud kan worden ingezet om het doorverwijzen van klanten aan te moedigen en te belonen.

Vergroten van de waarde
Deze startup is gericht op het vergroten van de waarde voor de merken die bereid zijn hun SaaS-platform te gebruiken in plaats van een groot merk op zich te zijn. Hun visie is om te beginnen met de voedingsindustrie en uit te breiden naar andere sectoren zoals de reis- en detailhandel.

Potentiële klanten
De founder heeft nu contact met acht restaurants om de dienst begin Q3 2021 te lanceren als pilot. In de pijplijn zitten echter 2.000 restaurants in het buitenland die mogelijk gebruik gaan maken van het Saas-platform, wat in ruil daarvoor jaarlijks €40.000 aan (recurring) omzet zal genereren. Daarnaast is de start-up in contact met een grotere organisatie wat kan resulteren in een jaarlijkse omzet van € 150.000.

Founders
De oprichter van deze ambitieuze startup heeft een bewezen track record en heeft reeds een succesvolle exit (7 cijfers) gemaakt met zijn voormalige startup.

Bedrijfsmodel

  • Vaste maandelijkse vergoeding voor SaaS-licentie
  • Speciale SaaS op basis van jaarlijkse licentievergoeding en;
  • CPM uit advertenties.

Financieringsbehoefte
Voor deze ronde is een financiering benodigd van EUR 250.000 welke zal worden gebruikt om de het development team uit te breiden. Daarnaast is er uitbreiding nodig op het sales- en marketing vlak.

Profiel investeerder
Om dit te bewerkstelligen is de founder op zoek naar een investeerder/co-founder met internationale ervaring die hem uitdaagt en waar hij mee kan spiegelen. De volgende, series A, ronde zal, naar verwachting eind 2022 plaatsvinden.

USP's

  • De eerste, betaalbare, white label oplossing met een geintergreerde oplossing voor: bestellen, loyalitiet, communicatie, socials, user generated content;
  • Reeds meer dan 1.000.000 EUR uit eigen middelen en > 20 man jaren geinvesteerd in de startup;
  • Ervaren startup/scale up ondernemer die reeds een succesvolle exit heeft gemaakt;
  • Klantnetwerken en merkeigenschappen;
  • Afgestemd op specifieke branchevereisten (foodservice/travel/retail/NGO's/E-Tail;
  • 0% commissie;

Omzetprognose
De komende 12 maanden wordt een totale omzet verwacht van EUR 1.000.000,-. De verwachting van de founders is dat de omzet in het 2e jaar wordt verdubbeld naar EUR 2.000.000,-.

Reeds gemaakte investering
De founders hebben reeds zelf zo'n EUR 1.000.000 vanuit hun eigen middelen geïnvesteerd in de onderneming. Daarnaast zitten er voor +/- 20 jaar aan manuren ontwikkeling in de applicatie.

Bedrijf verkopen?

Plaats dan nu een anoniem verkoopprofiel op Brookz en breng uw bedrijf onder de aandacht van 35.000+ ondernemers en investeerders!