Volledige profiel zien?

Registreer u hier gratis & gemakkelijk


Klik hier om in te loggen

Groeiend Nederlands kinderkledingmerk (alleen voor jongens)

Het merk levert aan fysieke winkels in Nederland en België, is online goed vindbaar met eigen webshop


Beschrijving

Groeiend Nederlands jongenskledingmerk. Levert aan 80 fysieke en online winkels in Nederland, België en in Dubai. Het merk is vertegenwoordigt in het middensegment en heeft een hoge standaard betreffende de kwaliteit.

Werkzaamheden

  • Het collectioneren en tekenen van een collectie 2 seizoenen per jaar
  • Productie India begeleiden
  • 2x per jaar uitleveren aan de winkels.
  • Sales winkels + opvolging
  • Marketing (hoofdzakelijk social media kanalen onderhouden) /advertising
  • Administratie/debiteurenbeheer
  • Online verkopen

Potentie

  • Merk toont een duidelijke omzetgroei in de afgelopen 3 jaren. Dit geeft veel vertrouwen naar de toekomst aangezien het opbouwen van een merk 5-10 jaar kost.
  • In Europa onderzoek gedaan. De Duitse, Scandinavische en UK markt zijn zeer geschikt.  
  • Focus op online kanalen middels partijen als Miinto / Kleertjes.com / Bol.com / Wehkamp etc.

Soort koper
Een kopende partij die het merk als een kans ziet om het door te laten groeien zowel nationaal als internationaal. 

Basis
De basis is gelegd en kan zo uitgebouwd worden. Het merk heeft een goede naam.

Reden van verkoop
Wegens persoonlijke omstandigheden zijn de eigenaars genoodzaakt het bedrijf ter overname aan te bieden. Het is een mooi bedrijf met een bestaand netwerk dat helemaal staat en wat zo overgenomen kan worden. Het heeft een stijgende lijn gezien de omzet/nettowinst en buitengewoon veel potentie.

Omzet
€ 225,000
Winst
Nettowinst € 50,000
Aantal FTE
2-5
Regio
Niet locatie gebonden
Sector
Detailhandel
Type klanten
B2B en B2C
Profielnummer
#27718
Rechtsvorm
VOF