Internationale audiovisuele onderneming

Met klanten als Hard Rock Café's en Hotels en Ushuaïa Beach Club


Beschrijving

Het bedrijf ontwikkelt, levert en implementeert creatieve audiovisuele hotelconcepten voor gerenommeerde vijfsterrenhotels die onder andere gevestigd zijn in Ibiza, Madrid, Sardinië, Amsterdam en Schotland.

Activiteiten
Kernactiviteiten zijn onder andere het leveren en installeren van slimme audiovisuele oplossingen om de gastervaringen te verrijken in het hotel. Het bedrijf heeft een sterke naamsbekendheid opgebouwd, een uitgebreid netwerk, een bestaande klantenportfolio en groeiend orderportefeuille.

Klantenportfolio bestaat onder andere uit:

  • Hard Rock Café's
  • Hard Rock Hotels
  • Ushuaïa Beach Club
  • Ushuaïa Tower Hotel
  • Sir Hotels
  • Bless Collection Hotels

Kerncijfers:

  • Omzetgroei t.o.v 2018 ca. 35% en EBITDA is ca. 31%.
  • Omzet 2019: € 570.000 met € 130.000 nettowinst

Orderportefeuille 2020
Ca. €1.000.000.

Gezonde kaspositie
Geen schuld.

Reden verkoop
De ondernemer ervaart dat het bedrijf in een andere groeifase terecht komt met de benodigde uitdagingen. De ondernemer zoekt een strategische partij die het bedrijf succesvol kan besturen in de volgende groeifase. De ondernemer is bereid geruime tijd verbonden te blijven en zijn netwerk, kennis en ervaringen beschikbaar te stellen.

Omzet

€ 570.000

Winst

Nettowinst € 130.000

Aantal Fte

1

Regio

Niet locatie gebonden

Sector

Media, reclame & communicatie, Zakelijke dienstverlening

Type Klanten

B2B

Rechtsvorm

B.V.

Profielnummer

#29025

Brookz 500

Schrijf je nu (gratis) in voor de Brookz 500 en ontvang begin december deze dubbeldikke jaargids in je brievenbus!

Schrijf je in!