Mediamerk met webshop en eigen tijdschrift

Betrokken, hip en duurzaam


Beschrijving

Een betrokken en hip mediamerk met een eigen tijdschrift, een online membership, doet evenementen en heeft een goedlopende webshop, blog met zeer veel goedlopende content en actieve social mediakanalen.

Betrokken en duurzaam
Het merk heeft de tijdgeest mee, want het is betrokken en duurzaam. Het is essentieel dat de overnamekandidaat dat eert.

Personeel
Het team is klein en overzichtelijk, met 1 FTE verdeeld over 2 personen en een flexibele schil van freelancers.

Groeiruimte
Er is nog veel groeiruimte; opschalen is een koud kunstje en de grote hoeveelheid content is al een asset van waarde op zich. Dit geldt ook voor de mailinglijst. Dit bedrijf heeft flink groeipotentieel met een betrokken eigenaar die graag aan de knoppen draait en doorbouwt.

Inkomsten
De inkomsten komen grotendeels uit terugkerende abonnee-inkomsten, wat een zeer stabiele basis geeft. Aangevuld met webshop-inkomsten en B2B-advertentie-inkomsten. Het is aan te vullen met nieuwe producten. Grote innovatie is niet nodig, dat is recent gebeurd en de basis staat stevig.

Synergievoordelen
Er zijn synergievoordelen te behalen voor een mediamerk, maar dat is niet per se nodig.

Omzet

€ 400.000

Winst

€ 100.000

Aantal Fte

1

Regio

Niet locatie gebonden

Sector

IT, online & e-commerce, Media, reclame & communicatie

Type Klanten

B2B en B2C

Rechtsvorm

Eenmanszaak

Profielnummer

#29620

Brookz 500: bestel jouw exemplaar!

Brookz 500

Unieke 'Who is Who' van de Nederlandse overnamemarkt. Alle actieve (overname)advieskantoren, investeringsmaatschappijen en advocatenkantoren in één waardevolle uitgave van 252 pagina's (t.w.v. €24,95)!

Bestel nu!