Branche Webshops
LandNederland
RegioLocatie anoniem
Geverifieerd
De onderneming is al meer dan tien jaar een sieradenmerk voor vrouwen van 15 tot 60 jaar. Een van de verkooppunten van het bedrijf is dat het een concept heeft ontwikkeld met verwisselbare stenen en hangers voor ringen, kettingen, armbanden en oorbellen.
Klantenbestand
De klanten van het bedrijf (B2B) zijn voornamelijk boetiekjes, giftshops, juwelierszaken en distributeurs, waarvan 85% gevestigd in de Benelux.
Kansen en mogelijkheden
Sinds 2021 heeft de onderneming een merkwebshop gelanceerd om de B2C-verkoop te starten en de jongere doelgroep (vrouwen van 15 tot 30 jaar) beter te benaderen. Deze webshop groeit snel en biedt een solide basis om een succesvolle internationale omni-channelstrategie verder uit te rollen.
Aangeboden belang en transactie vorm
De huidige aandeelhouder wil zich volledig terugtrekken en wil daarom het bedrijf verkopen, bij voorkeur voor 100% van de aandelen. De ideale koper zou een strategische koper zijn, een financiële koper actief in de sector, of een MBI-kandidaat bekend met retail en e-commerce, die het groeipotentieel van de onderneming verder kan uitbouwen.
Branche Webshops
LandNederland
RegioLocatie anoniem
Geverifieerd