Beeckestijn Business School neemt cursusaanbieder over

2012 M09 21

Bedrijfsovername

Beeckestijn biedt diverse marketing­opleidingen aan op post-HBO en postdoctoraal niveau op het gebied van onder andere (digital) marketing, CRM, sales en customer service management. Met de bedrijfsovername van IDMK verbreedt de business school zijn aanbod, voornamelijk met korte praktijkgerichte marketingcursussen.

‘Door de bedrijfskoop van IDMK maken we onze cursus- en opleidingenportfolio op gebied van marketing compleet’, zegt mede-eigenaar Hans Molenaar van Beeckestijn Business School. ‘Voor elk niveau in een marketingorganisatie kunnen we nu een passende cursus of opleiding aanbieden. Met IDMK halen we daarnaast een sterk en bekende merknaam in huis. We blijven in de toekomst wel nauw met BBP samenwerken, aangezien onze marketingdoelgroepen overlappen.’

Bedrijf verkopen

Voormalig eigenaar Beerens Business Press (BBP) wilde het bedrijf verkopen, omdat steeds minder in het aanbod van live events dat BBP voert, past.

‘BBP richt zich steeds meer op crossmediale uitgaven op gebied van onze kernmarkten e-commerce, marketing en customer care centers’, zegt directeur Paul Petermeijer van BBP. ‘Daar passen korte gespecialiseerde cursussen, met een andere merkvoering steeds minder goed bij. Na de bedrijfsverkoop kan IDMK bij Beeckestijn weer verder doorgroeien binnen hun totale opleidingenportfolio.’

artikel delen

Snel en succesvol uw bedrijf verkopen?

Anoniem je bedrijf verkopen via Brookz

Plaats een anoniem verkoopprofiel op Brookz en bereik in korte tijd meer dan 20.000 potentiële kopers!