Duitse bedrijfsovername voor ClickDistrict

Redactie team, Brookz | November 27, 2012

Bedrijfsovername

De strategische overname van Digital Response door ClickDistrict, een mediabureau gespecialiseerd in internetreclame met klanten als Unilever, Rabobank en Heineken, moet voornamelijk voor een groeiversnelling in Duitsland zorgen. Het Nederlandse bedrijf heeft momenteel al vestigingen in Duitsland, Spanje, Zweden en Rusland.
 

‘Wij zitten in Düsseldorf, zij in Hamburg’, legt directeur Marco Kloots de bedrijfsovername uit. ‘Duitsland is een heel grote markt en als je wilt doorgroeien dan moet je in meerdere steden actief zijn.’

Bedrijf kopen

Beide bedrijven delen dezelfde investeringsmaatschappij, namelijk eValue. Toch benadrukt Kloots dat de bedrijfskoop niet door deze aandeelhouder is opgezet. Wel houdt hij samen met Arnoud van Leeuwen een meerderheidsbelang in het bedrijf.

Redactie team, Brookz

De redactie van Brookz bestaat uit een team van deskundige en ervaren auteurs op het gebied van bedrijfsovername, groei en financiering. De redactie is onafhankelijk en schrijft objectief over nieuws, trends en ontwikkelingen in de Nederlandse overnamemarkt. 

artikel delen