Formulemanager Roger Gielen koopt bedrijf Snackpoint

Redactie team, Brookz | February 12, 2013

Bedrijfsverkoop

Zoals vaak bij een management buy-out valt het verkochte onderdeel niet binnen de kernactiviteiten van het moederbedrijf. Ook horecagroothandel Rooswinkel Groep wilde een bedrijfsverkoop van Snackpoint omdat het franchiseformule niet meer binnen het portfolio past.
 

'Ik gaf bij directeur Patrick Rooswinkel aan meer activiteiten te willen ontplooien met Snackpoint en toen kwam het gesprek op een bedrijfsovername uit', aldus Gielen. 'Ik wilde meer investeren in de formule en sneller kunnen schakelen en dat kan nu met de oprichting van Snackpoint Formule Management.'

Redactie team, Brookz

De redactie van Brookz bestaat uit een team van deskundige en ervaren auteurs op het gebied van bedrijfsovername, groei en financiering. De redactie is onafhankelijk en schrijft objectief over nieuws, trends en ontwikkelingen in de Nederlandse overnamemarkt. 

artikel delen

Snel en succesvol uw bedrijf verkopen?

Anoniem je bedrijf verkopen via Brookz

Plaats een anoniem verkoopprofiel op Brookz en bereik in korte tijd meer dan 20.000 potentiële kopers!