Management buy-out voor Qi en Only

Redactie team, Brookz | June 4, 2013

Bedrijven te kopen

Onlinebureau Qi en reclamebureau Only vielen voor de bedrijfsovername onder moederbedrijf Conclusion. Door de activiteiten van de twee bedrijven te kopen, bundelen de kopers de creativiteit en kennis rondom merken, online communicatie en activatie. QiOnly werkt onder andere voor Beiersdorf, FBTO, Unilever, KPN, ProRail, Conrad en het Aidsfonds.
 

‘Conclusion is dienstverlener die waardeketens bouwt’, legt directeur Roland van der Poel van Conclusion de bedrijfsverkoop uit. ‘QiOnly ziet nieuwe groeipotentie in online platformen en interactieve concepten. Daarmee vermindert de aansluiting van QiOnly met de rest van Conclusion.’

Redactie team, Brookz

De redactie van Brookz bestaat uit een team van deskundige en ervaren auteurs op het gebied van bedrijfsovername, groei en financiering. De redactie is onafhankelijk en schrijft objectief over nieuws, trends en ontwikkelingen in de Nederlandse overnamemarkt. 

artikel delen