MKB’ers verkopen bedrijf gedeeltelijk aan USG People

Redactie team, Brookz | October 13, 2014

Bedrijfsverkoop

Netwerven is sinds 2006 uitgegroeid tot een dienstverlener op het gebied van online recruitment door de inzet van online middelen om de werving van personeel (kosten-)effectiever te maken, met klanten als bol.com, BAM en Jumbo.

‘Netwerven gaat met USG People een versnelde ontwikkeling tegemoet, waarbij wij zelfstandig blijven opereren vanuit onze vestiging in Amsterdam’, aldus eigenaar Jan Peter Tulp over de bedrijfsverkoop. ‘We blijven werken aan de uitgestippelde roadmap van onze portfolio, alleen zal de impact in de markt nog veel groter worden.’

Aandelen

USG People neemt een aandelenbelang van 51 procent in het Amsterdamse bedrijf. De detacheerder betaalt de bedrijfsovername ter waarde van ‘miljoenen’ contact uit eigen middelen, met een optie tot uitbreiding. ‘Een uitbreiding van het belang is voor ons geen must’, zegt topman Rob Zandbergen van USG People. ‘We kijken hoe de zaken zich ontwikkelen.’

Redactie team, Brookz

De redactie van Brookz bestaat uit een team van deskundige en ervaren auteurs op het gebied van bedrijfsovername, groei en financiering. De redactie is onafhankelijk en schrijft objectief over nieuws, trends en ontwikkelingen in de Nederlandse overnamemarkt. 

artikel delen