RTL Nederland neemt meerderheidsbelang in Adfactor

Redactie team, Brookz | October 15, 2017

Groot netwerk

Adfactor uit Den Haag heeft een groot netwerk van kwalitatieve content creators en influencers. Het team van Adfactor bestaat uit 40 medewerkers gespecialiseerd in de productie en distributie van relevante content. Door het netwerk van Adfactor te combineren met onder andere de RTL MCN krijgen adverteerders nog meer mogelijkheden om op maat gemaakte campagnes bij beide partijen in te zetten om de juiste doelgroep te bereiken. Adfactor werd in dit verkoopproces begeleidt door JM Corporate Finance.

Strategische deelneming

Ton Rozestraten, CCO van RTL Nederland: Onze sales-strategie is tweeledig. Enerzijds de autonome ontwikkeling van ons salesaanbod en anderzijds het verrijken ervan in partnership met sterke lokale spelers. Adfactor heeft een dijk van een reputatie in digital content marketing, met name native advertising, en een groot netwerk van kwalitatieve content creators en influencers. Door die kracht te combineren met het marktleiderschap in branded content van RTL vergroten we ons bereik en creëren we nog meer kansen voor adverteerders om hun merk te laden bij specifieke doelgroepen in een kwalitatieve omgeving.

Redactie team, Brookz

De redactie van Brookz bestaat uit een team van deskundige en ervaren auteurs op het gebied van bedrijfsovername, groei en financiering. De redactie is onafhankelijk en schrijft objectief over nieuws, trends en ontwikkelingen in de Nederlandse overnamemarkt. 

artikel delen