Branche Cafetaria/lunchrooms
LandNederland
RegioZuid-Nederland
ProvincieLimburg
Geverifieerd
Na vele jaren bouwen aan de horecaconcepten in een druk bezocht winkelcentrum, hebben de ondernemers een goede positie opgebouwd welke door een overnemer of landelijk grote horecapartij verder geoptimaliseerd kan worden. Het winkelcentrum heeft een sterk groeiende toeloop aan bezoekers (thans al 4mln) met ruim 1.500 gratis parkeerplaatsen.
Kansen/mogelijkheden
De voorkeur gaat uit naar de totale verkoop van de locaties aan één kopende partij, omdat hierin ook de strategische synergie uitgebouwd kan worden. De verkoper staat ok open voor een gesplitste verkoop van de drie locaties binnen het winkelcentrum. De eigenaren van het winkelcentrum-OG starten dit jaar wederom met verdere optimalisatie en modernisering van het winkelcentrum en gaan verder inzetten op de Belgische markt (nog grotere groeikansen).
Reden van verkoop
De huidige ondernemers willen als gevolg van de leeftijd en geen interne opvolging overgaan tot verkoop van de exploitaties en/of de aandelen.
Branche Cafetaria/lunchrooms
LandNederland
RegioZuid-Nederland
ProvincieLimburg
Geverifieerd