Branche Callcenter
LandNederland
RegioMidden
Geverifieerd
Dit telefoonservicebedrijf biedt een uitgebreide en professionele telefoonafhandeling voor ondernemers en bedrijven. Met meer dan drie decennia ervaring staat het bekend om zijn persoonlijke, betrouwbare aanpak en efficiënte opname van telefoongesprekken. Het bedrijf werkt met een vast team van gemotiveerde telefonistes, die zorgen voor directe opname van telefoonverkeer en optimale communicatie met klanten.
Bijzonderheden
Flexibele abonnementsvormen en een professionele afhandeling van gesprekken maken het een aantrekkelijke keuze voor bedrijven die hun telefoonverkeer willen uitbesteden. Met een focus op kwaliteit, betrouwbaarheid en klantgerichtheid, biedt dit bedrijf een complete oplossing voor telefoonafhandeling.
Bedrijfsactiviteiten
De onderneming haalt al haar business uit bestaande relaties. Een actieve marktbenadering biedt de mogelijkheid om eenvoudig een verdere groei in zowel omzet als in winstgevendheid te realiseren.
De organisatie
Op dit moment heeft de onderneming vijf werknemers, wat overeenkomt met een equivalent van drie FTE. De eigenaresse werkt zelf gemiddeld 20 uur per week binnen de onderneming, waarvan ongeveer 12 uur per week besteed wordt aan managementtaken.
Overige relevante informatie
Ter aanvulling op het bovenstaande gerapporteerde winstgevendheidsniveau, is het van belang om te vermelden dat dit het resultaat voor belasting betreft en zonder inachtneming van een marktconforme arbeidsbeloning van de huidige eigenaresse.
Branche Callcenter
LandNederland
RegioMidden
Geverifieerd