Branche Consumentenmerken · Webshops
LandNederland
RegioMidden
Geverifieerd
De aangeboden webshop verkoopt duurzame shoppers, met een uitritsbare binnentas voor een lange levensduur. Daarnaast komen zijn de materialen uit Europa en van de hoogste kwaliteit. De Nederlandse tas is handgemaakt in een maatschappelijke onderneming.
Bijzonderheden
Toen de ondernemer begin twintig was, heeft ze deze lifestylebrand met de shopper volledig zelf ontwikkeld en gerealiseerd. Van ontwerp tot eindproduct.
Afhankelijkheid
De onderneming is onafhankelijk van de eigenaar, zo kan het operationele proces door een nieuwe eigenaar gerund worden. De lifestylebrand is deels gekoppeld aan de huidige ondernemer, en zou daarom graag betrokken willen blijven bij het creative proces.
Mijlpalen
Deze lifestylebrand is eerst in het Tatler Magazine opgenomen in de UK, en vervolgens in het designer item van Vogue Britain. Aanvraag gekregen van de Harpers Bazaar om in hun winkel in New York de tassen te presenteren, en daarnaast is het uitgenodigd voor de show op de Paris Fashion Week.
Kansen
Het businessmodel is zo gebouwd: de buitentas van leer tijdloos is, en wordt eenmalig verkocht. De binnentassen kan je verwisselen; deze worden ieder kwartaal verkocht met de kleuren van het seizoen. Hier zou in de toekomst vooral de groei en de omzet van de tassen zitten.
Branche Consumentenmerken · Webshops
LandNederland
RegioMidden
Geverifieerd