Kleurrijk sieradenmerk voor dames

Eigen label, voorraad aanwezig, 16.000 Instagram-volgers

Omzet € 65.000

Winst Op aanvraag

Sector E-commerce · Detailhandel

Branche Kleding- en accessoiremerken · Webshops

LandNederland

RegioNiet-locatiegebonden

Beschikbaar
FTE 1
Rechtsvorm VOF
Type klanten B2C
Aangeboden namens
Anoniem

Geverifieerd

Gegarandeerd een reactie van de verkoper
Dit profiel is actueel en beschikbaar
100% onafhankelijk platform
Omzet € 65.000
FTE 1
Beschrijving

In de huidige overvloed aan merken en keuzemogelijkheden zoeken consumenten naar een verhaal achter het product. En dat is precies wat deze sieraden kunnen bieden. Ze verschenen in Linda Magazine en &C en hebben succesvol samengewerkt met talloze influencers. Elke oorbel kan worden beschouwd als een kunstwerk, een doordachte investering waarvan je jarenlang kunt genieten. Het product is niet seizoensgebonden. Met dit concept brengen ze handgeschilderde grafische prints tot leven in sieraden, die op verschillende manieren gedragen en gecombineerd kunnen worden.

Doelgroep
De doelgroep bestaat uit vrouwen tussen de 20 en 45 jaar oud. Deze klanten zijn op zoek naar een specifieke toegevoegde waarde, niet alleen een product, maar ook een verhaal met een persoonlijk aspect. Ze zoeken naar items waarmee ze zich kunnen onderscheiden van de massa. Het kiezen van het ideale kunstwerk (of meerdere!) wordt een vorm van zelfexpressie.

Marktpositie
Het merk bevindt zich in het midden segment. Er is veel aandacht gestoken in het ontwikkelen van een unieke branding en storytelling. De kleurrijke ontwerpen zijn opvallend en onderscheiden zich van de vele andere sieraden merken. 

Webshop
Alle verkoop gaat online via de Shopify-webshop. 60% van de sales zijn afkomstig uit Nederland, de overige 40% zijn uit andere EU-landen. 

Potentie
De mogelijkheden met het merk zijn eindeloos. Denk aan gepersonaliseerde items (print on demand), kwartaalabonnementen, samenwerkingen met ontwerpers en kunstenaars, exclusieve limited editions en nog veel meer. De huidige resultaten zijn behaald met een tijdsinvestering van ongeveer 15 uur per week, waarbij enkel is geïnvesteerd in Facebook- en Google-advertenties. Alle verkopen komen dan ook via het Instagram-kanaal. Er is nog geen tijd besteed aan het genereren van B2B-verkoop en e-mailmarketing, maar ook hier liggen nog veel groeimogelijkheden.

Groei mogelijkheden

  • B2B/Wholesale-mogelijkheden verkennen
  • Afzetgebied uitbreiden (buiten EU)
  • Productlijn uitbreiden
  • E-mail marketing optimaliseren
  • Facebook, Google, Pinterest, TikTok-advertenties optimaliseren
  • Influencer/artiesten samenwerkingen

Bijzonderheden

  • Uniek sieraden concept met bijpassende art-direction (branding en fotografie)
  • Gebruiksvriendelijke webshop (Shopify)
  • Bekendheid in meerdere magazines zoals LINDA, &C, Harpers Bazaar, Beau Monde en Volkskrant
  • Sieraden gedragen door verschillende BN'ers/bekende influencers.
  • Netwerk beschikbaar: modellen, visagisten, fotografen, grafisch ontwerpers en print ontwerpers.
  • Vaste betrouwbare leveranciers

Kerncijfers

  • Brutowinstmarge 80%
  • Afzetgebied: 60% Nederland, 40% Eu-landen
  • Instagram-account met 16.000 (echte) volgers
  • Tijdsinvestering van 15 uur per week
  • Voorraadwaarde €9.000 

Prijs
De vraagprijs bedraagt € 190.000

Transitiemogelijkheden 
De eigenaren zijn beschikbaar om te helpen met overgangs- en migratieondersteuning, en staan open voor lange termijn consultancy op het gebied van creatieve werkzaamheden.

Omzet € 65.000

Winst Op aanvraag

Sector E-commerce · Detailhandel

Branche Kleding- en accessoiremerken · Webshops

LandNederland

RegioNiet-locatiegebonden

Beschikbaar
FTE 1
Rechtsvorm VOF
Type klanten B2C
Aangeboden namens
Anoniem

Geverifieerd

Gegarandeerd een reactie van de verkoper
Dit profiel is actueel en beschikbaar
100% onafhankelijk platform
Omzet € 65.000
FTE 1

Kom in contact met de verkoper

Kies het pakket dat bij je past
  • 100 % onafhankelijk platform
  • Meer dan 1000 bedrijven te koop
  • Geen extra kosten