Branche Callcenter
LandNederland
RegioNoord
ProvincieFriesland
Geverifieerd
Landelijk werkende organisatie met een moderne infrastructuur met een historie van meer dan 20 jaar en groeipotentie. Deze organisatie wordt gezien als een specialist op haar gebied in Nederland en wordt op moderne wijze gemanaged in een goed en overdraagbaar bedrijfsmodel. Activiteiten bestaan voornamelijk uit Telefoon- en Klantenservice (email, social afhandeling, nabellen leads). De markt bestaat uit webshops, makelaars, advocatenkantoren, notarissen, verzekeraars, fysiotherapeuten, woningbouwverenigingen en brancheorganisaties die de laatste tijd veel in het nieuws zijn (duurzaamheid). Dit varieert van eenmanszaken tot bedrijven met 5000 werknemers.
Projectmatige aanpak
Naast de core-business is er ook een projectmatige aanpak met bewezen succes op het gebied van sales ondersteuning, lead generatie en chat services.
Geschikt voor
Geschikt voor een bevlogen ondernemer, maar zou ook goed inpasbaar zijn in een bestaande organisatie als nevenvestiging. De huidige DGA zoekt een nieuwe uitdaging na jaren van opbouw en kwaliteitsverbetering. Het portfolio is divers en gericht op een aantal bestendige doelgroepen in een duidelijke en winstgevende meerjarige abonnement-structuur.
Aangeboden belang
Het betreft een 100% aandelentransactie onder begeleiding van een ervaren business-coach en accountant. Een MBI-traject is bespreekbaar mits er een aantoonbaar financiële zekerheid is van de koper. Een duidelijk verkoopmemorandum met een vergelijk van 3-5 jaar financiële historie wordt op aanvraag voor u samengesteld.
Branche Callcenter
LandNederland
RegioNoord
ProvincieFriesland
Geverifieerd