Branche Webshops
LandNederland
RegioNiet-locatiegebonden
Het bedrijf is reeds verkocht en daarom kun je niet langer reageren op dit profiel.
Tijdloze en goed converterende Bol.com-webwinkel met beschermde BOIP-merknaam gestart in 2019. De winkel is in de afgelopen 3 maanden beoordeeld met een 9.2 en alle producten hebben meer dan 10 recensies en een beoordeling van gemiddeld 4,5 uit 5 sterren.
Bijzonderheden
Producten vallen in de tijdloze huis-, tuin- en keukenniche en staan al maanden bovenaan de resultaten bij de gerelateerde zoekwoorden. Het betreft niet-seizoensgevoelige producten. Per maand zijn er gemiddeld 5.000 bezoekers en heeft de winkel een conversiepercentage van 3 - 5%. In het assortiment bevatten zich ook geteste producten die in het najaar gelanceerd kunnen worden voor nieuwe winstkansen. Er is ruimte in het GS1-account voor nog veel meer nieuwe producten. Het is een zeer overzichtelijke winkel die vanuit een garagebox gerund kan worden. De voorraad is tijdloos.
Geautomatiseerd
De webwinkel is geautomatiseerd, waardoor er weinig werk per week aan nodig is (gemiddeld 6 uur) qua onderhoud. Afbeeldingen zijn geoptimaliseerd en klanten krijgen reeks aan e-mails die meeste vragen en problemen oplossen.
Kerncijfers
Gemiddelde winst per afgelopen 2 jaar is een gezonde 10.000 euro per jaar, met een gemiddelde omzet van 55.000 euro per jaar.
Kansen
Potentie
Winkel heeft veel potentie qua uitbreiding en groei vanwege geteste producten en goede merknaam.
Reden verkoop
Reden tot verkoop is de nieuwe uitdaging voor de winkelbouwer.
Branche Webshops
LandNederland
RegioNiet-locatiegebonden
Het bedrijf is reeds verkocht en daarom kun je niet langer reageren op dit profiel.