Branche Consumentenmerken · Foodbedrijven
LandNederland
Regio West-Nederland
Provincie Provincie
Gemeente Plaatsnaam
Geverifieerd
Maak een gratis account aan om meer informatie over het bedrijf te zien, zoals FTE, rechtsvorm en meer
Het bedrijf is ontwikkeld met een visie voor de snack (choco-bites) markt, een categorie die wordt gedomineerd door slechts enkele grote A-merken. Het product wordt in Nederland geproduceerd in 4 verschillende smaken (cookies & cream, karamel & zeezout, creamy brownie en red velvet. De afzetmarkt is Retail, Groothandel, export en klein deel b2c. Consument die chocolade aanschaft in retail, speciaalzaken of online.
Het merk kende een vliegende start met listings bij o.a. Albert Heijn, Xenos, Dekamarkt, Poiesz, FLINK en SPAR en was verkrijgbaar bij 1.100 winkels in Nederland. Ze hebben met veel passie & plezier gebouwd aan het merk, mooie samenwerkingen gehad en ontzettend veel geleerd. Wat een FAN-TAS-TISCH avontuur wat ze nooit had willen missen!
Bijzonderheden
In een conservatieve markt waar weinig nieuwe merken zijn toegetreden de laatste jaren valt het merk extra op door de interessante verpakking, hoge kwaliteit en unieke smaken. Aanwezigheid van een webshop, up 2 date social media kanalen. Veel zaken zijn goed geborgd, opslag, logistiek, kwaliteit en eigen recepturen. In eerste jaar kreeg het merk enorm veel aandacht van vele supermarktketens en interesse uit buitenland van inkopers op beurzen en werd het merk verkocht bij ca. 1.100 winkels in Nederland.
Branche Consumentenmerken · Foodbedrijven
LandNederland
Regio West-Nederland
Provincie Provincie
Gemeente Plaatsnaam
Geverifieerd
Maak een gratis account aan om meer informatie over het bedrijf te zien, zoals FTE, rechtsvorm en meer