RegioZuid-Holland
Branche Kleding- en accessoiremerken · Webshops
LandNederland
Geverifieerd
Het bedrijf is reeds verkocht en daarom kun je niet langer reageren op dit profiel.
E-commercebedrijf in duurzame en high end kinderkleding zoekt kapitaal. Het bedrijf is een designer kinderkleding en -accessoires online winkel met oog op duurzaamheid die met behulp van technologie de onlineverkoopervaring van de klant wil verbreden.
Merken
In 2021 is het bedrijf begonnen met het verkopen van geselecteerde designermerken voor kinderen. Door de toenemende vraag van de consument, is BB elk seizoen haar assortiment gaan uitbreiden met bekende merken.
De typische klant van het bedrijf:
De drie fases voor groei:
Producten
De producten worden verkocht door middel van een traditioneel retail systeem met een markup van rond de 3. De klant kan door middel van creditcard en PayPal betalen, hier worden Klarna en iDeal nog aan toegevoegd. De koerier is DHL (snel en veilig).
Klanten
Klanten kunnen via WhatsApp communiceren met he bedrijf, zij kunnen hier niet alleen terecht voor algemene vragen, maar voor o.a. stylingadvies. Hierdoor (in combinatie met meer voorraden en een groter assortiment) zal de conversie exponentieel groeien. Om dit voor elkaar te krijgen is het belangrijk om experts in dienst te nemen.
Doel
Het doel van de onderneming is om 30-40% van de wereldwijde consument voor zich te winnen, die door de pandemie online is gaan winkelen. Dit zal behaald worden door dezelfde ervaring te kunnen bieden als in een fysieke winkel.
Apps
In tegenstelling tot traditionele e-commerce websites en apps die statische producten in categorieën opsommen die consumenten kunnen bekijken en kopen, gaat de onderneming een stap verder en toont producten en inhoud op een sociale manier, waardoor gepersonaliseerde aanpak mogelijk is. Dit zal mogelijk worden doormiddel van software/tech app die gekoppeld is aan de website waar klanten online/live producten kunnen kopen met behulp van onze sales advisors. Dit zal zorgen voor klant engagement waardoor traffic van de e-commerce exponentieel gaat groeien. Daarbij willen de onderneming ook 3D fashion toevoegen.
Winkelervaring
De onderneming wil de klanten een op maat gemaakte, gepersonaliseerde winkelervaring bieden. Dat doen we op een nieuw en innovatief digitaal platform dat helpt om met kop en schouders boven de concurrentie uit te steken. Het bedrijf wordt getypeerd door de klantgerichtheid en dat is de enige service in de markt die altijd 'verbonden' is met klanten.
RegioZuid-Holland
Branche Kleding- en accessoiremerken · Webshops
LandNederland
Geverifieerd
Het bedrijf is reeds verkocht en daarom kun je niet langer reageren op dit profiel.