Gamified learning-platform voor kleuters

EdTech-bedrijf zoekt strategische partners/investeerders

Omzet € 1.000.000

Winst Op aanvraag

Sector IT-dienstverlening & softwareontwikkeling · E-commerce

Branche Platforms

LandZwitserland

RegioMidden

Beschikbaar
FTE 6-10
Rechtsvorm B.V.
Type klanten B2B en B2C
Aangeboden namens
Anoniem

Geverifieerd

Gegarandeerd een reactie van de verkoper
Dit profiel is actueel en beschikbaar
100% onafhankelijk platform
Omzet € 1.000.000
FTE 6-10
Beschrijving

ARPPU is meer dan verdubbeld van € 2,61 in jan naar € 6,25 in jul. Het totale conversiepercentage voor betalers (voor zowel iOS- als Android-apparaten) is gestegen van 0,65% in jan. 2023 naar 1,17% in jul. 2023, en voor iOS-apparaten is een indrukwekkende 2,35% bereikt in Q2 2023. Gebruikerswerving is gebonden aan het marketingbudget dat we hebben verlaagd. De kosten voor klantenwerving bleven stabiel (rond €1/gebruiker).

Het product
Het bedrijf heeft een innovatief digitaal leerplatform ontwikkeld en het aantal gebruikers groeit gestaag. De app bevordert vroegschoolse educatie en richt zich op kleuters van 3-7 jaar met serieuze game schermtijd op mobiele iOS- of Android-toestellen. Het bedrijf wil Europa's nummer 1 EdTech-bedrijf worden op het gebied van gamified learning en binnen 5 jaar 5 miljoen gebruikers bereiken.

Markt
De EdTech en smart classroom markt in Europa zal naar verwachting groeien naar EUR 61.250,6 miljoen in 2027; van 2023 tot 2027 wordt een jaarlijkse groei van 14,6% verwacht.

De EdTech-sector in Europa neemt een hoge vlucht. In termen van geïnvesteerd geld in 2022 waren de Europese EdTech-financieringen 40% hoger dan in 2021. In 2022 werd 1,4 miljard EUR geinvesteerd, vergeleken met 1,0 miljard EUR vorig jaar. Als gevolg van deze toenemende investeringen hebben Europese startups jaar na jaar een groter deel van de door EdTechs ontvangen financiering voor hun rekening genomen. Europese EdTechs wisten in 2022 22% van alle investeringen in de sector binnen te halen. Het VK is momenteel leidend in het aantrekken van investeringen, maar wordt gevolgd door Frankrijk en Duitsland. Interessant is dat Oostenrijk in 2022 een sprong heeft gemaakt in zijn EdTech-investeringen en momenteel het tweede meest geïnvesteerde land in de EU is.

Achtergrond
Studies in het onderwijs hebben lang aangetoond dat leerlingen het meest leren als ze plezier hebben. Dus hoe kunnen leerkrachten en ouders een onderwerp dat sommige kinderen saai vinden, omvormen tot iets dat spannend en motiverend is? Het antwoord: maak van elk onderwerp meer een spel om te spelen of een puzzel om op te lossen

Bijzonderheden
Gamification is een enigszins nieuw en fascinerend concept dat elementen uit het ontwerp van videogames gebruikt en toepast op een niet-spelcontext, zoals een educatieve activiteit of app. Als het om leren gaat, maakt technologie het mogelijk spelachtige elementen toe te passen op interactief educatief spel, zodat kinderen echt plezier kunnen hebben terwijl ze leren. Dit helpt kinderen niet alleen om meer te leren, maar ook om een andere houding aan te nemen tegenover onderwerpen die ze saai vinden.

Financiën
De huidige financiën zijn een prognose, gebaseerd op de voorwaarde dat een investering wordt gedaan. De verwachte omzet van €1 miljoen is gebaseerd op de Amerikaanse tegenhanger ABC Mouse.

Omzet € 1.000.000

Winst Op aanvraag

Sector IT-dienstverlening & softwareontwikkeling · E-commerce

Branche Platforms

LandZwitserland

RegioMidden

Beschikbaar
FTE 6-10
Rechtsvorm B.V.
Type klanten B2B en B2C
Aangeboden namens
Anoniem

Geverifieerd

Gegarandeerd een reactie van de verkoper
Dit profiel is actueel en beschikbaar
100% onafhankelijk platform
Omzet € 1.000.000
FTE 6-10

Kom in contact met de verkoper

Kies het pakket dat bij je past
  • 100 % onafhankelijk platform
  • Meer dan 1000 bedrijven te koop
  • Geen extra kosten