Participatie | Onderneming in voedingssupplementen

Lifestyle-merk binnen groeiende nichemarkt


Beschrijving

De onderneming heeft een lifestyle-merk binnen nichemarkt van voedingssupplementen ontwikkeld. De omzet is gelijk verdeeld tussen B2C en B2B (50% B2C en 50% B2B). De focus ligt nu op het schalen van de webshop (online). Er zijn reeds winstgevende campagnes.

Benodigd kapitaal
Het kapitaal om heel hard door te groeien is niet voorradig Er zijn reeds gesprekken met VC's die bereid zijn om zwaar te investeren, maar momenteel is de organisatie nog te klein. Deze kunnen wederom benaderd worden als het bedrijf iets verder opgeschaald is. De industrie-EBITDA is gemiddeld 30-40%.

Gevraagd kapitaal
De benodigde kapitaal bedraagt € 650.000.

Omzet

€ 150.000

Aantal Fte

1

Regio

Zuid Nederland

Sector

Gezondheidszorg & farmacie, IT, online & e-commerce

Type Klanten

B2B en B2C

Rechtsvorm

B.V.

Profielnummer

#29201

Brookz 500

Schrijf je nu (gratis) in voor de Brookz 500 en ontvang begin december deze dubbeldikke jaargids in je brievenbus!

Schrijf je in!