Branche Kleding- en accessoiremerken
LandNederland
RegioNiet-locatiegebonden
Het bedrijf is reeds verkocht en daarom kun je niet langer reageren op dit profiel.
Uniek babyschoenenmerk in Nederland dat zowel moderne als tijdloze babyslofjes, babyschoenen en kinderschoenen op de markt brengt. Speciale collectie die georiënteerd is op de Europese markt. Alle schoentjes zijn handgemaakt, hebben een zeer goede kwaliteit en afwerking, en zijn ontworpen op de ontwikkeling van de babyvoet. Startklaar concept voor distributie en webshop voor online verkoop met goede brutowinstmarges.
De fabriek en het merk van de babyschoenen bestaat zelf al meer dan 20 jaar, maar de schoentjes worden voornamelijk nog verkocht in Aziatische landen. De fabriek heeft zich volledig gespecialiseerd in het maken van babysloffen, babyschoenen en kinderschoenen.
Zowel de materialen als de slofjes en schoentjes zelf voldoen aan de diverse normen en richtlijnen. Het certificaat van de CPSIA (Consumer Protection Safety Improvement Act) is aanwezig en is altijd vijf jaar geldig. De laatste certificering is uitgevoerd in juni 2016.
Doordat de fabriek al meer dan 20 jaar ervaring heeft, sluiten de slofjes en schoentjes perfect aan op de ontwikkeling van de babyvoet. De babyslofjes zijn voorzien van een volledig leren zool met twee antislip pads zodat de baby tijdens het kruipen en de eerste stapjes voldoende grip heeft. De babyschoenen hebben een flexibele en buigzame loopzool, en bij de hiel van de binnenzool is een zacht kussen aanwezig zodat de ontwikkeling van de babyvoet optimaal wordt ondersteund.
Vrijwel alle modellen zijn in de neus wat breder ontworpen zodat de slofjes en schoentjes geschikt zijn voor zowel de wat smallere als ook de wat bredere babyvoetjes. Met een makkelijke klittenbandbevestiging is het schoentje tevens goed te verstellen op de breedte van de babyvoet.
Kwaliteitsproduct
Door de hoge kwaliteit en de unieke ontworpen onderscheid het merk zich ten opzichte van huidige babyschoenenmerken in Nederland en komt hierdoor in het hogere deel van het middensegment terecht. Hierdoor ontstaat een goede marge op zowel de slofjes als de schoentjes.
Veel van de babyslofjes en babyschoentjes die goed passen bij de Europese markt worden ontworpen door een Frans ontwerpbureau. Hierdoor zijn de ontwerpen veelal fris, modern, elegant, klassiek of juist tijdloos.
Alle slofjes en schoentjes worden volledig met de hand gemaakt en gecontroleerd op kwaliteit. Dit is duidelijk zichtbaar, want er is geen enkel schoentje dat van mindere kwaliteit is. De kwaliteit van de slofjes en schoentjes zijn daardoor uitzonderlijk hoog en overstijgen veel Europese babyschoenenmerken.
Wat is reeds gerealiseerd:
Distributie + import
Website + webshop
Online marketing
Businessmodel
Voorraad + ondersteuning
Huidige ondernemer
De huidige ondernemer is van oorsprong een Bedrijfskundig Informaticus, maar heeft zich al jaren gespecialiseerd in marketing, met een focus op online. Door bedrijfskunde te combineren met marketing kan de huidige ondernemer uitstekend concepten en bedrijven startklaar maken. De huidige ondernemer is zelfstandige en heeft een eigen reclame- en marketingbureau.
Reden voor verkoop
De huidige ondernemer zet vaker concepten op om deze startklaar te verkopen. Zo krijgen andere ondernemers de kans om direct van start te gaan met een goede basis.
Geschikt voor
Ondernemer die graag actief wil zijn in de retail en bij voorkeur affiniteit heeft met mode en baby- / kinderartikelen.
Branche Kleding- en accessoiremerken
LandNederland
RegioNiet-locatiegebonden
Het bedrijf is reeds verkocht en daarom kun je niet langer reageren op dit profiel.