Match Plan heeft Only Creative Entrepreneurs begeleid bij de overname van Marcommit, als onderdeel van Only’s actieve buy-and-build strategie. Marcommit biedt onder andere dienstverlening op het gebied van strategie, public relations, contentmarketing en digital marketing.
De samenwerking met Only biedt Marcommit de kans om de krachten te bundelen, synergiën te realiseren en een nog grotere impact te maken op hun markt. Beide partijen kijken ernaar uit om hun aanbod van producten en diensten nog verder uit te breiden om zo nog meer impact te kunnen maken voor zowel hun medewerkers als hun opdrachtgevers
“Earned media expertise is een onmisbaar onderdeel voor onze opdrachtgevers en dus ook voor ons. Het is onze ambitie om de Only community de komende jaren uit te bouwen op het gebied van strategie, content en media. De toevoeging van Marcommit is hierin voor ons een belangrijke stap. Het is een mooie match en we hebben hetzelfde DNA: creativiteit, ondernemerschap en vakmanschap staan zowel bij ons als bij Marcommit centraal. We zien veel mooie kansen om samen te werken binnen de community”, vertelt Frans de Vries, CEO van Only.
Match Plan heeft Only begeleid en geadviseerd gedurende het gehele overnameproces. Zo heeft Match Plan onder andere de propositie aangedragen, kennismakingsgesprekken gevoerd, de bieding opgesteld en uitonderhandeld, het due diligence onderzoek gecoördineerd en ondersteuning geboden aan de betrokken jurist bij het opstellen en uitonderhandelen van de transactiedocumentatie.
In het dealteam zaten namens Match Plan Lucas Troelstra, Matthias Duijzer en Rens Knevels.
Nassau Ouwerkerkstraat 3
2596 CC Den Haag
+ toon alle adressen
Pandhuijsenpad 5
5038 CV Tilburg