Branche Kleding- en accessoiremerken
LandNederland
Regio Midden-Nederland
Provincie Provincie
Gemeente Plaatsnaam
Geverifieerd
Maak een gratis account aan om meer informatie over het bedrijf te zien, zoals FTE, rechtsvorm en meer
De onderneming onderscheidt zich met een sterke merkidentiteit binnen de lifestyle- en fashion niche. De combinatie van eigen, onderscheidende designs én zorgvuldig geselecteerde ingekochte producten heeft geleid tot meerdere virale successen op social media. Deze unieke formule — inclusief alle ontwerpen, succesvolle producten en marketingaanpak — wordt volledig overgedragen aan de nieuwe eigenaar. De opgebouwde online zichtbaarheid, trouwe klantenkring en bewezen verkoopstrategie maken dit een krachtig en schaalbaar merk met bewezen marktaansluiting.
Met samenwerkingen met oa Geraldine Kemper, Jeniffer Hofman, Sosha Duysker, Romie Boomsma en Eva Jinek.
Klantgroepen
De onderneming richt zich op de consumentgerichte lifestyle- en fashionmarkt en spreekt met name vrouwen aan tussen de 20 en 45 jaar. De klantenbasis bestaat uit trendgevoelige consumenten die waarde hechten aan originaliteit, stijl en online gemak. Het merk is met name populair onder influencers en actieve gebruikers van Instagram en TikTok, waardoor er een sterke online community is opgebouwd met een following van 17k op instagram. De verkoop richt zich op zowel de Nederlandse als internationale markt.
Met deze online training van Brookz Academy ben je optimaal voorbereid om grotendeels zelf je bedrijf te verkopen: 25 Powerpoint video’s, een uitgebreid waarderingsrapport, juridische modelcontracten, handige templates, checklists en deskundige support.
Branche Kleding- en accessoiremerken
LandNederland
Regio Midden-Nederland
Provincie Provincie
Gemeente Plaatsnaam
Geverifieerd
Maak een gratis account aan om meer informatie over het bedrijf te zien, zoals FTE, rechtsvorm en meer