Volledige profiel zien?

Registreer u hier gratis & gemakkelijk


Klik hier om in te loggen

Administratiekantoor

Gezonde branche-brede klantenportefeuille


Beschrijving

Het kantoor is in begin 2000 opgericht en is vanaf de start door de huidige eigenaar opgebouwd. Hierdoor heeft het kantoor een goede naam en reputatie in de markt en heeft het een goede autonome groei per jaar. De eigenaar is bereid om na de overname voor een periode van 12 maanden aan te blijven, zodat de overname soepel verloopt met een minimale kans op verloop in het klantenbestand.

Dienstverlening
De dienstverlening die door het kantoor voor haar klanten wordt verricht bestaat uit ondermeer de volgende onderdelen:

  • Jaarrekeningen verwerken
  • Advisering fiscaal en bedrijfseconomisch
  • Fiscale aangiftes (IB, LB, OB, VPB)
  • Begeleiding administraties

Klanten
Het klantenbestand van het kantoor bestaat uit een branche-brede doelgroep binnen het MKB met een aantal internationale klanten. De focus van het kantoor ligt vooral op de zakelijke klanten en een aantal DGA's.

Mederwerkers
Naast de eigenaar werkt het kantoor met 11 werknemers (+/- 8 FTE) verdeeld in de leeftijdscategorie 30 - 40 jaar. De werknemers zijn MBO, MBO+ en HBO opgeleid, waarvan twee werknemers rond de 14 jaar werkzaam zijn voor het kantoor.

Pakketten
Het kantoor verwerkt grotendeels alle administratie digitaal. Een deel van de softwarepakketten die op dit moment worden gebruikt zijn:

  • Exact Online
  • Visma
  • Nextens

Meer informatie?
Mocht u naar aanleiding van bovenstaande profiel uw interesse zijn gewekt, dan ontvangt de verkopende partij graag uw reactie. Na ontvangst van uw reactie ontvangt u van hen een geheimhoudingsverklaring om u daarna te kunnen voorzien van een informatiememorandum.