Geverifieerd
Maak een gratis account aan om meer informatie over het bedrijf te zien, zoals FTE, rechtsvorm en meer
Dit bedrijf is actief in de babyniche en verkoopt een eigen babyverzorgingsproduct via Bol.com en een bijbehorende webshop. De verkoop richt zich op jonge ouders in Nederland en België. Het hoofdproduct is een speciaal ontworpen baby tandenborstel die is afgestemd op de behoeften van ouders met jonge kinderen. Het hoofdproduct is een verbruiksproduct, waardoor klanten regelmatig nieuwe bestellingen plaatsen. Dit zorgt voor natuurlijke herhaalaankopen en langdurige klantrelaties.
Bedrijfsactiviteiten
De dagelijkse activiteiten zijn vrijwel volledig geautomatiseerd. Fulfillment en verzending worden verzorgd via Bol.com (LVB) en via een externe logistiek fulfillment center. De klantenservice is minimaal en volledig uitbesteed: vragen via Bol.com worden direct door Bol afgehandeld of door een externe partij. De webshop-klantenservice wordt ook verzorgd door een externe partij. Hierdoor is er nauwelijks directe betrokkenheid nodig van de eigenaar.
Bijzonderheden
Dankzij een gemiddelde beoordeling van 4.9 uit 5 sterren, lage retourpercentages en een samenwerking met een toonaangevend Nederlands babyplatform, geniet het merk van sterke klanttevredenheid en brede zichtbaarheid in de doelgroep. Er liggen bovendien concrete plannen klaar voor productuitbreiding en upsell mogelijkheden binnen dezelfde niche. Kortom: een volledig functionerend e-commercebedrijf met een sterke merkidentiteit, hoge klanttevredenheid, bewezen product-market fit en veel schaalpotentieel.
Geverifieerd
Maak een gratis account aan om meer informatie over het bedrijf te zien, zoals FTE, rechtsvorm en meer